Kundvagn
0
0,00 kr
Idén bakom breven växte fram ur en längtan efter ett annat tempo i livet.
Ett som inte bara handlar om prestation, utan om att komma lite närmare det enkla. Naturen, skapandet och lugnet. Återhämtning handlar inte bara om att vila, utan också om sådant som hjälper kroppen och tankarna att landa. Att vara ute i naturen. Att skapa med händerna. Att få sakta ner.
Breven mailas ut i slutet av varje månad. Ett tips är att ha koll i skräpposten, ibland hamnar saker där.
Vi hörs snart!
Hälsningar ViLSE